Sola i Karlstad

God morgon!
Ny vecka, nya möjligheter och nya utmaningar. Idag startade jag faktiskt med att köra ett litet styrkepass i min lägenhet, rätt skönt faktiskt. Hade egentligen tänkt mig en löparrunda men känner att jag får kolla ut någon innan på dagen. Har precis ätit en skål med havregrynsgröt och banan samt druckit en kopp kaffe så nu är jag redo för ännu en dag på universitetet. Solen skiner och himlen är ljusblå, blir så otroligt glad verkligen. I lördags kom mamma och mormor och hälsade på och vi hade en helt fantastisk dag tillsammans. Snart närmar sig en hel del tentor vilket man får ångest genom att tänka på. Därför kommer det bli en hel del plugg nu fram igenom. Har börjat lira fotboll varje söndag med alla civilekonomer på universitet vilket superkul. Tufft att lira med killar men samtidigt en otrolig utveckling. På onsdag väntar finsittningen och jag är så otroligt taggad, nervös och förvänatnsfull. Klänningen har kommit och kylen är laddad med dricka så nu vill jag att det blir onsdag. Tills dess blir det till att plugga, träna och hålla kroppen i form. 
 
Puss //Emma
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0