Det går trögt nu..

Hejsan svejsan!
Har nu suttit ett tag och försökt skriva på ett tal vi har till nästa vecka.. Går inget vidare om jag ska vara ärlig och just hålla tal är verkligen inte min grej dessutom. Ska se om jag kan pausa lite med talet och gå över till att läsa lite marknadsföring. Blev som sagt inget handlande för min del idag utan det får jag ta imorgon eller en annan dag. Något som jag har väldigt svårt med är att vara ensam vilket jag är hela kvällar och nätter. Jag är en extremt sällskapssjuk person vilket gör att jag faktiskt sover dåligt om nätterna också tyvärr. Hoppas verkligen att det går över snart och att det bara är något som händer just nu i början. Har fått gjort ytterligare 2 st matlådor nu idag som består av kyckling, klyftpotatis och broccoli. 
 
Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0