Älskar dig Karlstad

Hejsan svejsan!
Dags för ett litet blogginlägg tyckte jag nu faktiskt. För er som inte vet har jag flyttat upp till Karlstad nu den 24 augusti så har varit här ett tag nu. Har haft fullt upp med nollning efter alla föreläsningar och har haft en hel del att göra. Har bl.a skrivit min första tenta som jag hoppas på gick bra. Karlstad som stad är helt underbar! Så otroligt vackert med allt vatten runtom, flera gallerior med affärer och nattklubbarna är riktigt riktigt bra. Från att ha känt max 3 personer från början känner jag nu ett visst antal helt underbara vänner, både killar som tjejer. Dessutom har vi ju alla samma mål och det är att ta en högskoleexamen till slut. Efter allt festande man nu har gått igenom är det äntligen dax att dra igång med träningen också vilket är behövligt. Har endast hunnit med 2 träningar hittills men idag ska jag köra igång hade jag tänkt. Tyvärr har man gått med en långvarig förkylning som än inte har försvunnit. Gäller bara att vila upp sig och försöka få till fler timmars sömn. Det blev en ganska lång text det här.. 
 
Till vad som hänt och händer idag har jag tagit en liten promenix till coop för att köpa mjölk. Jag har tittat igenom mitt tal lite grann som jag får fortsätta med senare och jag  har fått gjort matlådor inför veckan som kommer. Snart är det dags att möta upp Amanda som jag ska ta en fika med, supermysigt. Sedan blir det gym med Simon, kötta kötta!
 
Puss //Emma






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0