Underbar lördagsmorgon

God morgon!
Gick upp idag vid 9 och bestämde mig att ta en promenad då jag såg att det var klarblå himmel och solen lyser. Har åkt på en förkylning (Kanske inte så konstigt efter ålig sömn och mycket festande) så fick ta en lugn promenad men skönt var det. Gick längs älven där vattnet blänkte, gräset lyste grönt och de vackra rödagula höstlöven skapade en vacker vy. Blev en promenad på 40 min där jag även tog en sväng förbi Coop och köpte nybakt bröd som jag kände att jag kunde unna mig denna helg. Sen jag flyttade hit har mina frukostar bestått av havregrynsgröt, omelett och tunt grovt bröd så tyckte att det var okej att unna sig en liten lyxigare frukost. Har njutit till max nu denna morgon och nu blir det till att sätta igång och plugga marknadsföring med en andra kopp kaffe bredvid mig.
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0