Sunday

God morgon!
Vaknade nyss upp av att mobilen ringde för snart väntar söndagsfotbollen. Har fått någon slags låsning i min ländrygg så får se hur mycket jag kan spela idag men tänker ändå åka dit. Den här veckan har jag haft fullt upp med omtenta i måndags och tenta i externredovisning i fredags. Så skönt när man hade gjort den i fredags och all tyngd från axlarna bara släppte. Förmodligen blir det omtenta på den då jag inte känner mig fullt säker. Fredags kväll var det halloweenfest som blev sjukt lyckad! :D Jag och Sara var utklädda till poliser som ni ser på bilderna nedanför. Igår var en seg dag då jag näst intill låg i sängen hela dagen och bara chillade. På kvällen drog jag och Amanda och åt jättegoda hamburgare för att sedan avsluta kvällen med film och godis. Karlstad bjuder på fint väder så får se vad resten av dagen har att erbjuda.
 
Puss //Emma












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0