Pluggpaus = löptur på 30 min

Hej hopp!
Idag hade vi en föreläsning på 2 timmar bara och efter det satte vi oss i bibblan som vanligt och pluggade inför tentan vi har nu på torsdag. Känner så många blandade känslor kring den verkigen. Har ångest över den samtidigt som jag bara vill göra den för att få den gjord. Går i alla fall med inställningen att jag ska se till och klara den. Skulle det nu vara så att jag inte gör det så känner jag ändå att jag har pluggat så gott jag kunnat. Blev en paus för mig i pluggandet då jag kände att jag bara behövde rensa huvudet för en stund vilket resulterade i en springtur på 30 min. Nu sitter jag och äter en bananpannkaka och dricker en kopp kaffe och laddar upp inför en kväll med tentaplugg.
 
Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0