Ny dag nya möjligheter

God morgon världen!
Ingen lysande sol över Karlstad idag inte.. Gick upp 1 timma tidigare för att plugga lite innan skolan, slutade dock inte så.. Utan jag snabbläste ett kapitel ur boken för att sedan göra frukost och titta på gårdagens avsnitt av PH. Så typiskt mig verkligen, men blir en lång dag i skolan så tyckte ändå det va okej. Kan dra en snabbversion vad osm hände i söndags och igår. Söndagen bestod ju av fotboll som för min del gick uselt då huvudet och benen inte hängde med alls. Träffade sedan Amanda och vi pluggade (lite) och sedan sov jag hos henne. Igår skrev vi båda omtenta i externredovisning vilket kändes bra. På fredag väntar nästa tenta som jag vet redan nu är helt körd för min del.. Är för mycket för att få in det på dessa få dagar som återstår. Ska försöka så gott jag kan i alla fall. Nu är det snart dags att dra sig mot skolan för en lång dag av förelsäning och mängder med plugg.
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0