Morgonlöpnig

Hejsan!
Idag vaknade jag av klockan 8:00 men inte för att åka iväg på föreläsning utan för att börja dagen med morgonlöpning. Var verkligen rikitgt kyligt ute och man såg frosten ligga på gräsytorna men fantatsiskt fint att springa längs älven. Konditionen är inte på topp men tog mig igenom en runda på ca 6 km i alla fall. Verkligen en skön start på dagen tycker jag. Blev sedan en dusch och lite dammsugning innan jag mötte upp Sara på Coop för att sedan plugga hemma hos mig. Nu har vi snart gått igenom alla kapitel i sammanfattningen och om jag ska vara ärlig så känns det som att det inte går in mer information i huvudet. Får bara hoppas på att vi båda klarar det imorgon, och gör vi inte det så får vi i så fall bara göra en omtenta. Nu har vi precis ätit lite lunch och ska strax fortsätta pluggandet för imorgon smäller det!
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0