Monday

God morgon!
Många skulle säga nej till att helgen är slut men jag säger tvärtom! Denna helgen har inte varit den roligaste, kanske för att jag både blev förkyld och att det inte hände någon särskild aktivitet alls. Roligare då att sitta med alla på föreläsningarna eller plugga tillsammans i biblioteket än att plugga hemma ensam. Har haft världens sockerfrossa i helgen dessutom vilket jag känner av nu så därför blir det till att äta nyttigt. Solen lyser idag och himlen är klarblå men min förkylning håller i sig. Dricker c-vitaminbrustablett nu varje dag i alla fall och hoppas på att det hjälper. Ska strax packa ihop mig och ta bussen till universitetet.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0