Hot riktat mot universitetet

Hejsan!
Idag steg jag upp ur sängen redan 06:00 för att hinna plugga innan skolan. Satte på mig min onepiece och myste i när jag pluggade. 15 min innan jag ska börja gå mot bussen skriver min kompis till mig att det kommit hot om att det kommer folk för att skjuta människor på univeritetet. Fick en rejäl klump i magen och kände inte alls för att åka in på föreläsningen och plugga i bibblan. Så blev det trots allt och hoten var bara tomma ord och jag överlevde dagen. Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi ska skriva den stora tentan och just nu känns mitt huvud bara som en tung sten. Är verkligen helt slut i hjärnan efter allt detta pluggande så hade egentligen bara velat skriva tentan med en gång. Åt nyss lite mat och nu blir det återigen plugg och kaffe.
 
Puss //Emma



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0