Måndagspepp

Hej vänner och alla som jag inte känner!
Förra veckan var det myckte som hände vilket gjorde att det inte blev så mycket bloggande tyvärr..  Blev en spontanutgång i torsdags med ett helt underbart gäng. I fredags åkte jag och Sara hem till Therese och sydde på vårt namn på vår ovve. På kvällen sov Amanda här och vi hade en riktig myskväll. Lördagen bestod av stress då vi skulle börja förfesten redan vid 16 men det blev en bra ovvesittning med ett skönt gäng. Söndag (gårdagen) var inte alls lika kul då jag var ganska bakis och seg av mig vilket resulterade till film och godis hela kvällen. Jag känner bara yes att det äntligen är måndag nu! Morgonen började inte på bästa sätt då jag missade den bussen jag tänkte ta till gymmet och sen när jag väl kommer till gymmet inser att jag glömt shorts.. Som tur åkte jag dit i träningstights så det löste ju sig ändå. Idag blev det 35 min på crosstrainer och sedan armar och mage. Nu har jag precis tagit en skön dusch här hemma och sitter och äter lite frukost. Den här veckan blir det träning och plugg som bara den. Har föreläsning idag vid 13:15 vilket känns rätt skönt då jag kan ta det lite lugnt nu och sen plugga resten av dagen. Hoppas på en superdupervecka nu!
 
Puss //Emma















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0