Hälsat på vänner och familj

Hejsan!
Den här helgen har jag tillbringat hemma på västkusten med nära och kära, såå underbart! Efter att vi hade haft redovisning i fredags så var det bara att ta vägen om lägenheten och packa klart det sista innan jag hoppade på tåget 12:15. När jag sedan nådde slutdestinationen stod mami där och väntade på mig. Fredagen spenderades med god tillagad mat, därefter biljard med mamma och brorsan. Gick ändå hyfsat bra för mig måste jag säga, kanske har någon dold talang ;) På kvällen satte vi på en skräckfilm och åt massa gott, vilket jag har gjort för mycket denna helgen.
 
Lördagsmorgonen spenderade jag och mami på gymmet vilket kändes så skönt! Fick äntligen kört min trappmaskin som jag älskar så och även lite styrka. Sedan blev det en fantastiskt god frulle som vi fixade när vi kom hem. Gick en sväng på torget tillsammans och fick shoppat lite samt pratat med mina arbetskollegor. Till kvällen fick jag träffat mina tjejkompisar och vi hade förfest och sedan blev det utgång på baden. En riktigt rolig halloweenutgång blev det! :D
 
På söndagen hände inte särskilt mycket utan jag och mamma bara fixade lite i lägenheten egentligen. Pappa kom sedan runt 17 för att hämta upp mig och min bror för att åka hem till honom och umgås lite. Blev bjuden på en otroligt god middag bestående av grillad älg och ugnsrostade rotfrukter. Till kvällen satte jag och min bror på ännu en skräckfilm fastän jag vet att jag är den som skriker högst av alla.. En mysig kväll blev det hemma hos han trots allt. Igår hände inte heller särskilt mycket utan jag bakade brownies mitt på dagen och vid 17 tiden tog jag tåget tillbaka till Karlstad tillsammans med Sara och hennes kille. En riktig långhelg fylld med kärlek, mat och massa roligheter blev det! Nu blir det dags att ta tag i livet igen och börja träna efter alla onyttigheter.
 
Puss //Emma


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0