Frulle efter morgongym

Hej hej!
Idag gick jag upp 7:20, knäppte en celcius och tog bussen till gymmet. Det var verkligen ett par trötta ben idag efter gårdagens löppass men jag körde på ändå trots allt. Började med 30 tunga minuter på crosstrainer följt av 10 min pw på curvebandet och därefter rumpa och lite mage. Älskar verkligen trots allt att träna på morgonen när det inte alls är mycket folk på gymmet och för att sedan veta att man ska få äta en supergod frukost när man kommer hem. Efter gymmet var jag bara tvungen att springa förbi WILLYS för att köpa ytterligare 3 kvarger. De har ju riktigt bra pris på dessa just nu endast 10 kr för 3 st. Nu är jag hemma i lägenheten igen och äter en god grötfrulle. Har inte föreläsning förrän 15:15 idag så har gått om tid på mig här hemma men blir nog att plugga lite. Det enda positiva med lite senare föreläsningar är att jag känner att jag kan hinna gymma på morgonen utan att stressa ihjäl mig. Önskar er alla en fantastisk dag!
 
Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0