Usch va tråkigt med plugg

Har fått dammsugit hela huset nu idag vilket tog en stund. Rakade sedan mina ben så nu är dom alldeles silkeslena, det är verkligen en underbar känsla. Synd bara att det växer ut så fort igen, inte lätt för oss tjejer.. Satte mig för ca 30 minuter sedan och började plugga matte inför nationella och jag säger bara att det går fruktansvärt trögt. Därför bestämde jag mig för att göra ett blogginlägg nu. Tog lite lätt a-fil och granola nu till lunch, supergott verkligen. Tror jag ska göra mig en kaffe så jag får lite energi till att orka plugga på detta. Egentligen har jag bara lust att gå ner till torget och shoppa massor!! Kanske får bli en paus i pluggandet sen ;) 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0