Sista uppgiften på gymnasiet färdig!

Hejs svejs!
Den här helgen och gårdagen har bestått av mängder med onyttighter.. Känner vetkligen besvikelse och en större kropp :( Idag har jag haft min fasta iaf och det har gått helt okej faktiskt. Idag åkte jag in till skolan och gjorde min sista uppgift på gymnasiet som var en engelska redovisning. Sååå skönt att inte ha någonting kvar nu :D Klockan 13 började jag jobbet på Lindex och vid 18 tiden då jag slutade gick jag mot gymmet. Trött, frusen och helt borta fick jag trots allt ändå gått 30 min på trappmaskinen och kört 10 min crosstrainer. Avslutade med att sola i 18 min innan jag kunde få skjuts hem av Linnea. Väl hemma nu ikväll gjorde jag mig en bananpannkaka med kvarg och bär på. Så gott att få riktig energi i kroppen! Nu blir det snart sängen..
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0