Mos i huvudet

När klockan ringde imorse var det första jag tänkte på att jag skulle få äta frukost. Har sovit dåligt inatt pga att jag varit hungrig men också inför provet idag. Känner mig verkligen helt mosig i huvudet och känner mig varken glad eller ledsen, inga känslor alls helt enkelt. Gjorde mig en ordentlig frulle med gröt och kaffe så är mätt nu i alla fall. Tittade nästan klart hela avsnittet av gårdagens Ex on the beach innan jag fick bege mig ut mot bussen. Strålande fint väder idag så jag borde känna mig gladare.. Kanske är nervositeten? Sitter på bussen nu och får sätta mig och titta igenom matten en sista gång. Får helt enkelt göra det bästa jag kan på provet så får vi hoppas på att det går bra. 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0