Lose weight

Hejsan hejsan! 
Idag kunde jag vakna upp 8:30 eftersom jag bestämde mig för att faktiskt få sova ut lite istället för att gå till gymmet. Bestämd vilodag helt enkelt! Imorse när jag vägde mig blev jag överlycklig då vågen visade mindre soffor än vad den gjort på länge. Gick upp väldigt mycket efter operationen då jag inte fick träna som jag ville, vilket gjorde att jag tappade motivationen för kosten också. Låg idag på -9 kg från det när jag vägde som mest under hösten/vintern. 5:2 dieten som jag kör nu fungerar verkligen på mig, trots att jag äter godis, glass och andra onödigheter på helgen. Helt sjukt känns det! Mamma jobbar dessutom kväll idag så vi tillbringade morgonen tillsammans vid frukostbordet. Var så hungrig när jag vaknade så fick bli havregrynsgröt med banan som alla andra dagar hehe. Nu är jag på väg in mot stan för att möta upp Sofia och så ska vi göra klart vår engelska redovisning. Sen efter det ska jag som sagt hem till Nicole och bara ha en supermysig kväll.

Puss //Emma
Här är en bild jag publicerade på min instagram @eemmmaaaas och trots att det ändå gått ett tag mellan bilderna känner jag mig väldigt nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0