Inga lektioner

Hejs svejs!
Imorse stod jag på gymmet vid 6:30 och började då köra arctrainer i ca 30 med intervaller. Vet inte om man riktigt kan lita på hur många kalorier man bränner då det är väldigt individuellt men den visade i alla fall 700 kcal. Körde sedan på med styrka för mage och armar innan jag ställde mig i duschen. Kom hem och åt gröt med banan till frukost, mums va det är gott! Fick reda på att vi inte hade några lektioner idag och att en va valfri vilket betydde att jag kunde stanna hemma. Har kollat gårdagens avsnitt av Ex on the beach och just nu sitter jag och äter bananplättar med kvarg, hallon och ananas på. Riktigt, riktigt gott måste jag säga. Nu ska jag sätta igång och plugga matte.
 
Puss //Emma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0