Hur kan folk träna i långbyxor?!

Sov hela bussresan hem och väl hemma fick jag äntligen i mig ett kokt ägg. Fixade lite på ett engelska arbete och sedan åkte jag till torget med Jessica. Vi gick runt och testade mängder med studentklänningar utan att jag hittade någon som såg bra ut på mig. Jessica hittade däremot en jättefin som hon köpte. Gjorde mig soppa till middag samtidigt som jag tittade på ett avsnitt av Irene Huss. Har verkligen fastnat för den serien men tror tyvärr jag har kollat på alla nu :( Efter maten gick jag i världens matkoma och tog ännu en powernap på ca 20 min. Nu ikväll tog jag bilen till gymmet och fick kört på en stund i alla fall. Upptäckte att jag hade glömt shorts när jag kom dit så fick köra i mina långa adidas bycor. Förstår inte hur folk klarar av att träna i långa bycor, blir ju sååå varmt! Svettades sjukt mycket vilket är ju positivt. 30 min på trappan och därefter lite mage fick räcka för idag. Har rpecis ätit lite kvarg nu när jag kom hem och ska snart ta något mer eftersom jag har kalorier kvar att äta hehe. 
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0