Helgen

God morgon!
Helgen var både bra och dålig.. Bra för att jag fick umgåtts med vänner men dåligt att jag ätit för mycket.. I fredags sov jag hos min fina vän Nicole och vi somnade vid 4 efter en speciell utekväll haha.. 

På lördagen tittade jag på Hovås - Jitex i isande kyla. Kände inte mina fötter på hela matchen.. När jag kom hem car jag rejält trött så blev ingen träning. Åkte istället med Madde och Angelica till Ica och inhandlade massa gott för att sedan titta på Melodifestivalen hos mig. Jättemysigt! 

I söndags kunde jag knappt vakna utan gick upp vid 11 och bestämde mig då för att gå ut och springa. Piskande snö i ansiktet och kyla tog jag mig igenom ca 1 mil. Usch vad tungt det var för både kropp och andning, but I dit it! Precis när jag kom innanför dörren fick jag en fråga om att åka till gymmet vilket jag gjorde. Tog en questbar emellan som skulle ge mig lite energi då jag inte ätit någon frukost. Körde 10 min trappa, 30 min gång på bandet och sedan lite styrka. Fick sedan vara med om något fruktansvärt när jag skulle köra hem till pappa. Helt plötsligt när jag svänger ut på vägen så hoppar bilen till och sedan dör, så där står jag mitt på vägen med bilen. Den går varken att starta, utan batteriet verkade helt dött. Den paniken säger jag bara!! Till slut fick jag igång den och kunde åka hem och äta middag med han och min bror. 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0