Laddar upp inför match

Igår var det fredag och jag var inprincip trött hela dagen.. Hade min sista avstämning hos min sjukgymnast där jag körde olika knätester. Knät fungerade utmärkt och var lika bra som det andra vilket var kul :) Sedan hade vi psykologi och sist opponering av gymnasiearbetet. Gick faktiskt bra tycker jag allt :D Tog mig sedan en sväng på stan och kollade träningskläder innan jag åkte hem. Gjorde mig mat som skulle bli köttfärs med grönsaker och vitkål. Precis när jag ska bära ut brickan med maten så fastnar jag till och hela tallriken med all mat faller på golvet och så var det mat överallt. Usch va hemskt det var! Var så hungrig och så hände detta. Fick ställa mig och laga ny mat som istället då blev kött och sallad. Igår kväll samlades jag, Nattis & Linnea hemma hos Madde och hade en riktig myskväll. En lång kväll blev det med mycket snack, tv tittande och skratt. 
 
Idag vaknade jag upp strax innan klockan ringde vid 11 och gick då upp och satte på kaffe. Sitter just nu och äter en jhättegod frukost som består av bananpannkaka med kiwi, jordgubbar och keso på. SUPERGOTT!! Håller på att ladda för fullt inför fotbollsmatchen mot Ytterby idag. Ska bli sååå kul! Har laddat hela veckan för att spela match :D Hoppas bara att knät fungerar som det ska och att jag inte känner någonting. 
 
Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0