I ♥ running

Börjar berätta om gårdagen då jag och ett par vänner åkte ner till stan för att äta middag för att fira Linnea som fyller år idag. Jättemysigt verkligen! Vi gick till Chez där jag åt en grillad oxfilé med sallad och beasås. Köttet verkligen smälte i munnen och allt smakade så bra. Efteråt gick vi till Evas Paley där vi tog en liten fika, som för min del blev en cappuccino innan vi sedan tog bussen hem vid 11 jag och Ebba. 
 
Idag hade jag satt klockan på halv 10, men var så trött så låg kvar till klockan 10 innan jag kände att jag var tvungen att gå upp. Tog på mig mina löpartights, min underställströja och tog fram mina nya joggingskor som jag invigde idag. Dom var verkligen hur sköna som helst och dom tog mig igenom 7 km trots att orken kanske inte riktigt fanns där idag. Trots ett tungt löparpass älskar jag känslan så otroligt mycket när man kommit hem, finns inget bättre! Helt underbart väder att springa i dessutom när det är lagom kyligt, solen värmer och härlig frisk luft. När jag kom hem körde jag lite planka samt squats. Längesen jag körde ordentligt med styrka nu så hade behövt komma iväg till gymmet ikväll, får se hur det blir med det ;) Tog en go dusch förut och nu sitter jag och äter min stabila grötfrulle. Ska försöka plugga lite matte idag också innan jag ska bli ompysslad av Erika som ska slinga mitt hår och testa balfrisyr på mig :)
 
Puss //Emma















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0