Godaste salladen

Hade en väldigt otursam morgon då jag först tog fel på tiden och missade bussen och fick ta nästa en halvtimme senare. När jag sedan ska ta den bussen upptäcker jag att jag glömt mitt busskort och får inte åka med för busschauffören.. Får alltså gå hem och hämta busskortet för att sedan ta tåget 40 min senare. Det var ingen större fara för jag missade inte någon viktig lektion men fruktansvärt irriterande. Idag satt vi ute på skolgården en stund, jätteskönt när solen lös och det knappt blåste något. Idag går alla mina tankar till en vän som haft det tufft idag som inatt förlorade en vän i skottlossningen som det skrivits mycket om i sociala medier. Nu i eftermiddag åkte jag och Sofia in till stan och arbetade med vårt engelskaarbete samt åt Satte oss på mitt favoritcafé Le Pain och som vanligt fick det bli den goda salladen. Vi fick i alla fall kommit igång med arbetet trots att vi inte hann skriva så mycket. Nu sitter jag på tåget hem mätt och glad. Ikväll är det fotbollsträning, ska bli spännande att se hur dessa ben ska orka det ;) 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0