Frusen

Sen det att jag kom hem har jag inprincip bara suttit. Först förberedelser inför ett svenska seminarie som jag har på torsdag och därefter har jag gjort klart matteuppgifterna så det är klart. Skönt att veta att det är gjort istället för att skjuta upp allt som annars brukar göra. Nackdelen med att sitta stilla så mycket är att jag blir så fruktansvärt frusen igenom hela kroppen. Trots 2 koppar kaffe och soppa som vi hade till middag idag är både händer och fötter kalla som isbitar. Kan att ha lite med att göra att jag försöker hålla nere på kaloriintaget idag också. Nu är det inte långt kvar tills jag ska genomföra min första fotbollsträning på flera månader. Även om det blir mest lek med boll för min del idag så ska det bli sååå roligt! 
 
Puss //Emma
Bild från 2013 då jag gjorde ett bra år som fotbollsspelare. Låt 2015 bli lika bra om inte bättre!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0