En bra helg!

Fredagen var väldigt bra enligt mig med en rolig förfest hos Sofia som ledde vidare till utgång på både Valand och excet. Lördagen började lite segt men var sedan och firade farmor och på kvällen åkte jag och Jessica till några härliga killar som hade krök. Herregud vad roligt det var! Igår tog vi en sväng på torget, jag gick ut och sprang 7 km och kvällen spenderades med min mamma framför film. Ingen nyttig helg för min del..

Idag hade vi teori med fotbollen vilket betyder att jag slapp ta med träningsväska. Åt en god frukost i skolan och nu bär det hemåt. Äcklig kall dag är det, ska hem och dra massa filtar över mig.

Puss //Emma






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0