Dags att komma igång igen!

Lite dåligt med bloggande ser jag nu,
Dags att komma igång igen. Igår började skolan igen, ganska chill dag då jag hade tid hos sjukgymnasten mitt på dagen. Får nu äntligen springa en km längre, börja med boll och köra rusher. Det går framåt!! Igår kväll jobbade jag och det behövs inför det här året. Idag var vi lediga då vår enda lektion var inställd. Gick upp med min bror när han skulle till skolan, tog mig en celcius och promenerade iväg till gymmet. Idag var det en vecka sedan jag satte igång med att mäta och väga mig och trots små resultat så går det åt rätt håll. Idag på gymmet blev det arctrainer 30 min, rodd 10 min innan jag körde rygg, armar och mage. Nu sitter jag här hemma och äter bananpannkaka och dricker kaffe.

Puss //Emma












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0