What happen today?

Hej allesammans!
Sov över hos min pappa igår då jag åkte dit på kvällen och åt middag med honom och som sen övergick till filmtittande. Blev en hel del kalorier också, jag är verkligen svag när det gäller helger. Fick gå upp tidigt idag vid ca 8:30 för att åka hem till mamma som skulle ha bilen. Vi åt frukost tillsammans och sen åkte hon iväg till en kompis, vilket innebär att jag är helt ensam hela dagen :( Har inga planer alls på vad jag ska hitta på idag, känns inte speciellt roligt. Hade tänkt träna egentligen men samtidigt känner jag att min kropp behöver vila, speciellt efter gårdagens vridning i knät. Funderar på att sätta på en bra film och bara ta en mysdag, tycker det låter skönt i alla fall. Får se hur jag tillbringar resten av dagen.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0