My life is a disaster now

Vet att jag inte skrivit på ett tag och det beror fortfarande att jag inte mår särskilt bra inombords.. Kan själv egentligen inte svara på varför. Stress kanske? Sover inte bra alls, inatt bestod min sömn av endast 3 timmar om inte mindre.. Jag känner mig omotiverad till allt, finner ingen glädje i något jag gör. Inte ens fotbollsträningarna lockar eller gör mig glad.. Känner mig heller inte bekväm eller nöjd med mig själv någonstans. Finns det ett leende på läpparna så finns det en tyngd och sorg inombords. Känner mig extremt trött hela tiden och jag är verkligen otroligt känslig just nu. Mår illa om vartannat dessutom, speciellt under denna natten. Nu sitter jag på bussen ner mot stan för att skriva matteprov. Hade jag inte haft detta provet hade jag antagligen stannat hemma, men vill bara bli av med det nu känner jag! Orkar inte ligga efter i massa. Får göra mitt bästa på provet, mer kan jag ju faktiskt inte göra. Min mamma fyller dessutom år idag, hela 45 år!! Får fira till det ikväll när jag kommet hem från skolan. I min väska ligger det nu även en celcius för att få i mig så mycket koffein som möjligt innan provet. Dags att titta igenom matteboken för repition.

Puss //Emma
Love u mum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0