Fredag

Äntligen, dagen som jag älskar som mest är här! Efter gårdagens känslosammanbrott känns det idag bättre. Är inne i någon känslomässig period just nu med mängder av grejer som är faktorer till min sömn och stress. Hoppas den försvinner för detta är ett extremt tröttsamt. Jag hoppas i alla fall att den här fredagen blir bra, vad som än händer resten av dagen. Gjorde mig äggröra, en finn crisp samt ett glas med hallonyoggurt imorse. Tittade på tv samtidigt som jag åt min frukost, skönt att inte stressa på morgonen tycker jag :) Fick träffat Jessica en stund på bussen innan hon hoppade av vilket var kul. Nu är det dags att åka till sjukgymnasten och köra rehab. Förmodligen bara att köra på som vanligt. Sedan psykologi innan jag ska hålla mitt engelska tal. Vill bara få det gjort nu känner jag. Önskar er alla en bra fredag!

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0