My best friend

Hello hello!
Tittade klart på Fast and furious 6 imorse och nu vill jag bara se 7:an som går på bio för tillfället. Därefter tittade jag på första avsnittet av svenska "Ex on the beach", haha älskar sånna drama program. Ser fram emot kvällens avsnitt som börjar vid 22. Liv kom förbi för att låna ett par skidglasögon av mig och den söta tjejen hade köpt med sig en kartong jordgubbar samt en skvallertidning till mig som tack för att hon får låna. Underbara vän! Tog sedan en promenad i solskenet innan jag sedan träffade Jessica och vi tog en cappuccino på bryggan. Sedan fortsatte vi en sväng till Ica och köpte oss lite gott gott. Satte oss sedan hemma hos mig och chillade en stund och jag fick passat på att städa upp lite i mitt rum. Underbara dagar med min bästis känner jag var välbehövligt då vi annars inte hinner umgås lika mycket. Hon lämnade mig strax efter 6 nu ikväll och sen dess har jag bara ätit lite mat samt druckit kaffe och tittat på ett avsnitt av "Lyxyachten". Njuter av att vara ledig samtidigt som jag vet att jag borde plugga... Kan berätta lite roliga nyheter om att jag ska börja ett nytt sommarjobb nu i sommar på Lindex. Är väldigt förväntasfull och längtar tills första arbetdagen, ska bli kul och spännande. 
 
Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0