Dåligt bloggande, I know

Har haft en hel del för mig det senaste och har inte haft varken ork eller tid till att blogga men tänkte i alla fall slänga upp lite bilder här på bloggen som jag tagit det senaste. 
 
Kan berätta om dagen idag trots allt. Är ledig från skolan då vi inte har några lektioner och jag kunde köra min egna träning på gymmet istället för i skolan. Åt en skål gröt till frulle imorse, pluggade lite innan jag blev upphämtad av HP för att gymma. Vi körde crosstrainer i 30 min följt av styrketräning med fokus på ben/rumpa och avslutade med mage. Bestämde mig för att sola en stund efter gymmet vilket var sjukt skönt! Kom hem för en liten stund sen och har äntligen fått i mig lite lunch. Magen kurrade verkligen och jag var galet hungrig. Slängde ihop en bananpannkaka och toppade med bär och kvarg, smaskens! Nu ska jag sätta igång med att plugga psykologi som vi har prov i på fredag.
 
Puss //Emma






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0