Back to home

Igår gick vi upp vid 8, åt en god frukost och sen bar det iväg till backen. Gäller att komma ut i tid innan backarna är sönderåkna. Tror vi har testat alla backar i hela Lindvallen nu. Självklart åkte vi backen som hette Emma som vi kallade min backe. Vi åkte sedan ner och satte oss i ski Lodge tillsammans med hennes familj och drack varsin varm choklad med 2 marshmallows, väldigt väldigt sött men gott :) Nästan därefter åkte vi hem och åt lunch innan vi åkte i backarna igen. Både vanlig svart backe, puckelpistbacke som var svart (livsfarligt men skitroligt) och testade även på att hoppa lite i pink park. Satte oss sedan uppe utanför toppstugan där jag beställde ett glas glühwine och kexchoklad som jag varit sugen på alla dagar haha. Kvällen avslutades med riktigt god middag på en jättemysig italiensk restaurang. Åt lammracks med ugnstekt potatis och grönsaker och ett glas vitt, gott! Jag och Hanna satt sedan kvar ytterligare en stund och skrattade. 

Idag var det uppstigning redan vid 7:30 för att börja packa i ordning och äta frukost i lugn och ro. Vi städade hela stugan innan vi var tvugna att lämna den och också Sälen. Nu sitter vi i bilen på väg hemåt och nu vill man bara hem. Har sovit en stund och nyss fått i mig lite kaffe. Måste börja dra ner på kaffet nu när jag kommer hem och även dra igen på allt socker. Jag har haft en otroligt mysig resa och haft det jättekul i Sälen tillsammans med Hanna och hennes familj. Nu ska det bli skönt att komma hem och sova i sin egen säng, komma igång med träningen och njuta av lovet samtidigt som jag ska plugga och jobba.

Puss //Emma















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0