Slapptorsdag

Idag har jag varit sjukt seg hela dagen verkligen. I skolan var huvudet som en degklump oc även när jag kom hem kändes det likadant. Bestämde mig för att faktiskt vila kroppen idag och köra på ett högt kolhydratsintag, därmed pizza till middag. Jag och mamma åt på en god italiensk restaurang där de serverar tunna goda stenungsbakade pizzor. Ikväll nu har vi tittat på tv och unnat oss lite naturgodis. Ingen jättenyttig vecka det här inte.. Har även så sjukt ont i min käke/tandkött nu igen eftersom visdomstanden bråkar.. Känns verkligen som jag är sjuk fastän det bara är irriterat där inne i munnen. Hoppas på att det kan bli bättre. Nu stupar jag i säng!

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0