Cold morning

Hej svejs!
Idag var det upp tidigt redan 5:20 ringde klockan. Tvättade håret och åt frukost framför tvn innan det var dags att gå till bussen. Fick bli att ta på min svarta jacka idag då det var sjukt kallt ute. Var inte speciellt mycket varmare på bussen heller så satt och sov hela resan samtidigt som jag huttrade eftersom det va så kallt. Förstår inte att det tar ca 50 min innan värmen kommer igång på bussen! Lite segt med den tidiga dagen men samtidigt har jag slutat nu vid 2 så ska inte klaga. Nu blir det hemåt och träffa mormor som är hemma hos oss :)

Puss //Emma



Ser det inte lyxigt ut? Plastbestick, plastmuggar och plastglas får vi använda nu under tiden bamba renoveras.. Trött på det och trött på skolans mat.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0