Fredag & lördag

I fredags hemma hos Bella hade vi det supermysigt. Kom lite killar och tjejer från klassen hem till henne och så tittade vi på Idol, spelade sällskapsspel, åt massa gott gott och skrattade en hel del. Tog 3 bussen hem och det tyder på att kvällen var sjukt bra! 

Lördagen började med att jag satte på en skräckfilm innan jag mötte upp Jessica på torget. Vi köpte present till Ebba som vi skulle fira på kvällen. Efter vi köpt present gick jag till gymmet och körde på som bara den. 1 timma på ceosstrainer vilket kändes sjukt bra. Sedan snabbt hem för att sedan gå till Jessica och fixa oss tillsammans innan vi åkte hem till Ebba. Hon hade gjort så fint med dukning, fick champagne och åt massa gott. Skrattade, dansade, körde charader och hade kul innan vi tog bussen till stan för utgång. Denna helgen blev det nyktert för mig, kändes väldigt bra faktiskt. Vi drog till Valand och dansade på massor och tog sedan 2 bussen hem. En kul kväll som avslutades med att jag sov hos Jessica. 

Puss //Emma



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0