Sova är överskattat ;)

God morgon, eller kanske ska man säga goddag nu. Idag gick jag upp vid 6, tog på mig träningskläder, öppnade en celcius och blev körd av mamma till gymmet. Började med att gå 15 min på bandet för att sedan klockan 7 köra ett RPM pass på 50 min. För er som inte vet är det ett spinningpass baserat på intervaller. Sjukt jobbigt och svetten bara rann! Skönt när det äntligen var klart och då fick det bli fokus på mage. Yes, 2 timmar var jag på gymmet imorse ;) Gick sedan hem och gjorde mig frukost som idag blev havregrynsgröt, kaffe och proteinshake. Fixade i ordning mig och nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Om bara några timmar har vi HÖSTLOV!! :D

Puss //Emma












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0