Mot stan

Tjabba tjena!
Satte klockan på halv 10 idag för att åka till gymmet med HP imorse. Blev lite cardio och sen fokus på triceps och lite axlar. Åkte sedan hem och gjorde mig lite god frukost. Fixade mig lite och lyssnade på go musik. Precis innan jag gick mot bussen blev det en kopp kaffe samt en liten mörk chokladbit som något litet sött till. Måste försöka komma ifrån dessa vanor med något till kaffet, men inte så lätt när man är svag för choklad... I alla fall sitter jag på bussen på väg ner mot stan nu för att möta upp mina vänner så vi kan fortsätta arbeta med vårt UF företag. En fin höstdag ser det ut att vara i nuläget, det gillas!! 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0