Lite om gårdagen..

Sorry men hade verkligen ingen ork till att skriva ett blogginlägg igår.. Hände inte speciellt mycket utan åkte till gymmet runt 6:15 tiden körde lite kondition och rygg och tog sedan bilen hem igen eftersom mamma va ledig. Vi åt en stor frukost tillsammans innan det var dags för mig att bege mig till skolan. Åkte in tillsammans med Linn som hade haft körlektion på morgonen :) Vårt UF företag fick registrerat oss på banken och så. Efter skolan gick jag och Nicki till Buttericks och kollade halloween dräkter och vet vad jag ska klä ut mig till nu ;) Kvällen bestod av soffa och tv samt fröknäcke som jag bakade. Livsfarligt att baka sånt, måste låta bli eftersom jag äter upp allt... Usch... Ja ungefär så såg gårdagen ut!

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0