Kanelbullens dag igår

Hejsan hoppsan! 
Igår va det kanelbullens dag och det firade jag genom att göra min questbar med smak av cinnamon roll till en kanelbulle, visst är det likt? ;) Ett nyttigare alternativ! Skrev klart min retoriska analys i svenskan och var på stc och solade med mamma. På kvällen var det lagfest där det delades ut mängder med utmärkelser till alla och man fick gissa. Blev hemkörd av HP på kvällen sen och tittade på en film innan jag somnade som en stork. 

Idag vaknade jag upp 11 vilket jag verkligen behövde. 10 timmars sömn är dubbelt så mycket som jag får per natt i veckan. Åt ek rejäl god frukost med macka, juice, yoghurt mums mums. Har inte gjort så mycket annars utan tittade klart på filmen jag inte hann se klart igår. Nu blir det snart en PW i solskenet med min lilla mamma :) 

Puss //Emma









Kommentarer
Postat av: X

Ojoj, här går det hett till. singel sötnos?

2014-10-05 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0