Höstrusk

Hejsan hejsan!
Gick upp med mamma idag 5:45 och blev körd till gymmet. Hade aldrig gått dit annars i detta äckliga höstväder som vi har. Regn och blåst, usch usch! En celcius innan var givet och sen satte jag igång med 20 min på trappmaskinen som idag var extremt tungt. Därefter gick jag på bandet i 10 min. Styrkemässigt körde jag biceps, latsdrag och mage innan jag gick och duschade. När jag hade promenerat hem i ca 15 min i regn och blåst visar det sig att jag glömt nycklarna och är utelåst.... Så typiskt!!! Mamma fick komma hem och låsa upp så jag fick fixat mig och ätit frukost. Kokade ägg, satte på kaffe och åt kvarg med hallon. En perfekt proteinrik frukost! :) Fick powerwalka till tåget då jag missade bussen jag skulle ta, men nu äntligen är jag på väg :D Sitter med min termosmugg med kaffe och chillar bara ner på tågresan nu.

Puss //Emma






Dessa 2 bilder är långt ifrån dit jag vill komma, men det är i alla fall en bit på vägen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0