Hang with HP

Vaknade upp hemma hos Jessica och så åt vi lite frukost. Sedan var det dags att gå hem för att göra lunch åt min lillebror som sedan skulle iväg på fotbollsträning. Dammsög hela huset och gjorde sen lite middag till mig själv. Lite senare kom HP hem till mig och så bokade vi en grej som är hemligt hehe. Otaggad och seg åkte vi tillsammans till gymmet och körde världens dödspass på spinning i 60 min. Svetten rann och man dog nästan asså! Åkte sedan förbi Ica och handlade massa onyttigt innan vi åkte förbi mig och jag kunde packa om för att sedan sova hos HP. Vi tittade på skräckfilm och sedan någon komedi och hade det supermys!

Idag när vi vaknade chillade vi ganska rejält innan vi bestämde oss för att åka till gymmet. Drack en kopp kaffe och en supergod smoothie som smakade sorbetglass. På gymmet var vi hurtiga och körde 30 min cardio och sedan rumpa/baksida och mage. Nu sitter jag hemma ffamför min datorskärm och tänkte komma igång med att plugga lite. Orkar verkligen inte sätta igång fastän jag vet att jag måste... :( Ikväll är det möte med fotbollen, kul o träffa alla underbara tjejer!!

Puss //Emma















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0