Häng i stan

Tjena tjena!
Idag började jag med rehab på morgonen och därefter hade vi bara en lektion som var UF. Efter skolan satt vi och snackade lite jag, Linn och Nicole innan vi åkte mot stan. Fick köpt mig ett nytt fritidskort och biljetter till choklad och delikatessfesfivalen. Sedan var vi tvugna att åka tillbaka till skolan för Nicole hade glömt att hon skulle på ett möte haha. Åkte sedan tillbaka till stan för att äta lite. Blev min favo restaurang Le Pain Francais och även min sallad. Blev bjudna på macarons av en gullig servitris som Nicole kände ;) Supergoda macarons och absolut inte sista gången jag äter sånna. Ja det har varit en bra och lång dag på stan med min vän som stannat med mig. När hon sedan åkte satte jag mig på espresso house. köpte mig en caffe latte samtidigt som jag tog fram min dator och tittade på gårdagens avsnitt av portkod. Nu är det snart dags att bege sig till vagnen för att åka och röntga mitt knä.

Puss //Emma












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0