Choklad och delikatessfesfivalen

Äntligen är det höstlov och en veckas ledighet! Efter skolan satt vi kvar och snackade lite några från klassen innan jag och Linn åkte till Buttericks och jag fick köpt min utklädnad ;) Mötte sedan upp Liv i ösregnet och tillsammans gick vi till Choklad och delikatessfesfivalen :) Snacka om att det fanns mycket lakrits och choklad samt massa annat. I 2,5 timme gick vi runt och åt choklad så man kan ju säga att vi hade ont i magen och ville ha något riktigt att äta. Gick till Lydias och åt buffé så är så mätt att jag spricker!! Just nu sitter jag på vagnen på väg till Bella där jag ska tillbringa kvällen med henne och vänner. Är så trött så kommer säkert somna asså.. Haha, kommer bli en mysig kväll :)

Puss //Emma













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0