Annabelle

Den här filmen Annabelle som jag och Nicole tittade på igår var verkligen sjukt läskig!! Tur att den inte var längre än 1 timma och 39 minuter för mer hade jag inte klarat av. Vi hade köpt en megastor popcorn och lite naturgodis, och mitt under filmen blir jag så rädd att jag kastar upp popcorn i luften så jag får alla över mig... Började gapskratta när detta hände, haha. Vi var ganska skakiga båda två under filmen men vi tog oss igenom den tillsammans. Tog sedan bussen hem sen själv på kvällen. 

Idag var det upp tidigt, klockan ringde 5:45. Sitter just nu på bussen med HP på väg ner mot stan där vi har en sak planerad. Spännande spännande! Ni kommer få reda på vad det är senare ;)

Puss //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0