18-års fest

Helgen har varit riktigt bra faktiskt! I fredags hämtade jag ut min nya Iphone 5s som hade kommit, har dock inte fixat klart den än men det ska fixas idag. Jag, mamma och HP va på gymmet på kvällen på fredagen och sedan passade vi på att sola lite. Kom inte hem förrän 11 typ och då tog vi det bara lugnt framför tvn. Lördag morgon åkte jag och HP iväg till gymmet igen och körde ett pass där. Tog sedan en sväng på torget med mami för att fixa lite. Sen var det dags att packa en massa för att tillsammans med Linn och hem till Bella. Hos Bella fixade vi oss, åt lite mat och hade lite "förfest" innan vi sedan åkte till Nicole och Lovisas 18-årsfest. Dom hade fixat så fint och bra! Lite segt att festen inte kom igång förrän senare men så är det ju. Blev i alla fall en väldigt lyckad kväll med massor av dans, musik  och dricka. Hade verkligen sjukt ont i fötterna efter kvällen. Det tråkiga var att någon tog min påse med all alkohol samt mitt örhänge som låg där i, blir så trött på folk!! Sov hos Bella och vaknade upp idag vid 10. Mådde faktiskt väldigt bra och vi åt en god frukost :) Nu sitter jag på bussen hemåt och börjar känns lite huvudvärk.. Blir en lugn dag idag!

Puss //Emma

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0