Sängdags!

Ikväll var jag på gymmet och stod på crosstrainer i 10 min, mer vågade jag inte. Det läskiga med knät är att det känns som det ska vända sig åt andra hållet när man rätar ut det. Böjer jag knät däremot gör det istället ont :( körde sedan en hel del mage och lite axlar. Eftersom jag inte längre kör kondition som jag brukar och då jag svettas som en gris känns det inte som jag tränat. Älskar när pulsen går upp, svetten rinner och det känns som man kommer dö. Låter kanske lite väl dramatiskt men jag älskar den känslan!! Bara längtar efter att kunna träna så igen. Nu ikväll har vi tittat på fotbollsgalan och PH. Nu ska jag ta och lägga mig för imorgon är det skola igen.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0