Pluggpaus

Hejsan allesammans!
Idag är jag ledig då det är utvecklingssamtal i skolan hela dagen. Hade mitt igår kort och snabbt så slapp åka in till stan idag. Mamma skulle jobba kväll så vi åt frukost tillsammans och umgicks på morgonen. Idag är det exakt en vecka sedan jag opererade mig så mamma tog bort mina stygn på knät. Usch vilken panik jag hade inför det.. Sedan kom HP hit en sväng och jag fick bjuda på mina sjukt goda Äppelmuffins jag bakade igår kväll. Är just nu inne i en period då jag tycker det är väldigt kul att baka. Vill baka hela tiden och gärna lite saker som jag inte brukar göra. I alla fall så har jag prov imorgon på Islam så har suttit och pluggat det en stund. Tänkte ta en liten paus nu och slänga in detta inlägget ;) Har för övrigt inte gjort något speciellt idag så får se om jag går ut och tar en promenad sen eller så. 

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0