Plugg på Condeco

Hellu hellu! 
Kunde äntligen för första gången idag efter operation cykla på motionscykel. Blev hela 30 min i lugnt tempo men ändå skönt att kunna göra någon typ av motion :D Blev nog tyvärr lite för mycket av det goda då knät har känts väldigt svullet och ömt under dagen.. Hade 2 lektioner i skolan innan jag satte mig på supporten och jobbade lite matte. Just nu håller vi på med derivator vilket för mig är så fruktansvärt komplicerat. Känner mig helt mindfuckad. Sedan kom Sofia och gick med mig för att hämta min dator som varit på lagning. Därefter tog vi vagnen till stan för att sätta oss och plugga på Condeco samtidigt som vi fikade. Var extremt kaffesugen så fick bli en latte för min del. Blev det mycket plugg tror ni? Ehh.. Inte direkt eftersom vi satt och pratade en massor, men lite fick vi i alla fall gjort :) Nu sitter jag på bussen hem och ska försöka plugga lite på den skakiga bussen. 

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0