Måndagsplugg

Hej på er!
Ledsen för uselt bloggande nu i helgen men har varken haft lust eller har gjort något speciellt jag vill dela med mig av. Har ätit upp mig rejält kan jag meddela och nu när man inte heller kan röra på sig så som man borde/vill så försvinner ju inte heller kilona. Blev hemma idag också för att vila upp knät en sista dag. Har även buffertdag idag så missade inte speciellt mycket heller. Gick upp runt 10 imorse och gjorde mig bananpannkaka till frukost. Smarrigt! Sen har jag fixat och donat lite här hemma, gjort mina rehabövningar och sitter just nu och pluggar. Skar precis upp lite ananas, vilket kan behövas en tråkig hemmadag med plugg.

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0