Julkänslorna har kommit

God morgon!
Igår startade dagen med lite morgonträning följt av 2 lektioner. Äntligen har vi fått kontakt med företaget som vi ska köpa in våra produkter ifrån. Efter skolan mötte jag upp HP och så åkte vi till espresso house och fikade. En tomtelatte och en jättegod varm macka blev det. Sen var vi så mätta så vi trodde vi skulle dö verkligen. Vi åkte hem till mig en snabbis och sedan till det nya gymmet Nordic Wellness för att testa det. Måste medge att jag blev väldigt besviken faktiskt.. Inte så många konditionsmaskiner, annorlunda styrkemaskiner och ja inte alls som STC. Kanske bara är ovant vi får se.. Igår kväll ställde jag mig och bakade saffransskorpor som tyvärr blev bakade några minuter för länge och tappade den fina gula färgen på utsidan.. Men goda ändå! Nu har jag verkligen fått julkänslor, men som sagt det är ju mindre än 1 månad till julafton :D Idag har vi bara UF i skolan så har egentligen sovmorgon, men gick ändå upp med min bror imorse vid 6:40. Ska plugga lite nu innan på morgonen hade jag tänkt och bara ta en riktig mysmorgon. Sitter i soffan och dricker kaffe, tänt ljus och pluggar. Hur mysigt!! 

Puss //Emma








Just nu är jag större än jag varit på länge och framförallt har jag tappat väldigt mycket muskler. Hoppas att motivationen kommer tillbaka nu så småningom när jag kan börja träna mer och så. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0